Wyposażenie

Radiografia cyfrowa (RVG)

Umożliwia obniżenie dawki promieniowania jonizującego pochłanianego przez pacjenta nawet do 90%. Jest to metoda alternatywna dla tradycyjnych, czyli analogowych zdjęć rentgenowskich. Umożliwia uzyskanie zapisu zdjęcia w formie cyfrowej natychmiast po jego wykonaniu. Zdjęcia są bardzo szczegółowe i wyróżniają się bardzo dużym zakresem kontrastu, co pozwala na uchwycenie wszystkich ważnych w diagnostyce stomatologicznej detali. Metoda radiowizjografii cyfrowej jest obecnie najbezpieczniejszą metodą.

Znieczulenie komputerowe

Najprościej ujmując - SleeperOne to urządzenie umożliwiające kontrolowane przez mikroprocesor podawanie środka znieczulającego. System ten analizuje opór tkanek i dostosowuje ciśnienie tak, aby nie przekroczyło granicy odczuwania bólu. Dzięki temu sam proces jest krótki i bezstresowy. SleeperOne można stosować do wszystkich typów znieczuleń. Jest to jedno z najnowocześniejszych rozwiązań w tej dziedzinie medycyny. Polecany szczególnie do wykonywania znieczuleń u dzieci i osób wrażliwych na ból oraz odczuwających lęk przed strzykawką.

Laser biostymulacyjny

Laser biostymulacyjny to urządzenie wykorzystywane przy nieinwazyjnym leczeniu chorób błony śluzowej. Laser biostymulacyjny aktywizuje regenerację komórek. Promieniowanie laserowe poprzez swoje właściwości stylizujące działa przeciwzapalnie i przeciwobrzękowo. Skutecznie aktywizuje regenerację komórek. Dzięki zwiększeniu produkcji przeciwciał pobudza system immunologiczny. Promieniowanie lasera powoduje zanik objawów szczękościsku. Laser stosuje się w zabiegach przeciwbólowych w leczeniu stomatopatii protetycznych, ropniach przyzębia, paradontopatiach, zapaleniu dziąseł, odleżynach, obrzękach, opryszczce, zapaleniu miazgi, ozębnej, ropniach, ziarniniakach. Działanie lasera powoduje przyspieszenie gojenia się ran po zabiegach ekstrakcji, przecięcia wędzidełka, resekcji, przy przewlekłym zapaleniu tkanki okołozębowej. Stosuje się go w poekstrakcyjnym zapaleniu kości, złamaniach i urazach.